Handelsbetingelser

Ændring for livet & Grateful Journey

Storegade 17
6310 Broager
TLF: +45 22 52 97 90
CVR: 39902796

Betaling

Vi modtager online betalinger med Visa og Mastercard via shopify

Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes eller det virtuelle produkt er oprettet med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.
Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning:
Denmark - Kroner (DKK)

Vi benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.

Levering

Din ordre afsendes hurtigst muligt og senest indenfor 5 hverdage.

Vi afsender varer med GLS til Pakkeshop eller Privat.

Fragten bliver beregnet ud fra vægt, men fragten er mindst fastsat til 29 DKK for GLS til valgfri pakkeshop. Hvor vi betaler det resterende beløb.

Ved fortrydelse af ens køb fratrækker vi det fulde fragtgebyr fra GLS på 56 kr  

Du vil altid modtage et track and trace nr. så du kan følge din pakke, fra vores lager og hjem til dig.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på hjemmesiden med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

14 dags perioden starter den dag, hvor ordren er leveret til pakkeshop eller privat adresse.

Eventuelle returneringsomkostninger påhviler kunde, og der modtages ikke pakker sendt pr. efterkrav. Alle returneringer skal aftales med os via mail og pakker skal sendes direkte til vores butik med brug af GLS.

Ønske om fortrydelse skal meddeles senest 14 dage efter leveringen og varerne være os i hænde seneste 10 dage efter vi er informeret om dit brug af fortrydelsesretten. Har vi ikke modtaget varerne senest 10 dage efter din meddelse om fortrydelse bortfalder din ret til fortrydelse og købet betragtes som fuldført.

Ønske om brug af fortrydelsesret skal gives/sendes på mail. Meddelelsen skal der gøres tydeligt opmærksom på dit ønske om brugen af fortrydelsesret. Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen eller ikke afhente pakken i pakkeshoppen, uden samtidig at give tydelig meddelelse herom. 

Hvis du afviser modtagelsen din vare eller ikke henter pakken i pakkeshoppen forbeholder vi os retten til at opkræve et gebyr i henhold til den negative kontraktsinteresse for udgifter, vi måtte have ved returforsendelse af varen og betalingssystem. 

Varens stand ved returnering

Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder at du må prøve varen på samme måde som hvis du handlede i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til os at vurdere varens stand.

Reklamationsret

Vi yder 12 måneders reklamationsret på alle vores varer uanset om varen er købt i butik eller webshop. Har du købt en vare ved os, som går i stykker inden for 12 måneder, skal du blot henvende dig, så hjælper vi dig med en reparation eller ombytning. Hvis fejlen er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller slid, ombyttes det ikke. Husk at medbringe varen og din kvittering.

Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til os i rimelig tid efter varens modtagelse. 
Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt.


Reklamationen frafalder ved Reklamation

 

Klagemuligheder

 

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte vores kundeservice via mail.

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg